*NIEWSFLITS*NIEUWSFLITS*NIEUWSFLITS* - Reisverslag uit Sisŏphŏn, Cambodja van JP en Leonie - WaarBenJij.nu *NIEWSFLITS*NIEUWSFLITS*NIEUWSFLITS* - Reisverslag uit Sisŏphŏn, Cambodja van JP en Leonie - WaarBenJij.nu

*NIEWSFLITS*NIEUWSFLITS*NIEUWSFLITS*

Door: Leonie en JP

Blijf op de hoogte en volg JP en Leonie

17 Juni 2009 | Cambodja, Sisŏphŏn

PREAH NET PREAH 17 Juni 2009. Van onze verslaggever ter plaatse:

Gisteren ochtend, 16 Juni 2009, is de ambulance van Preah net Preah op de markt in Preah net Preah City Centre in botsing gekomen met een motor. Hierbij zijn geen slachtoffers gevallen. Vastgestelde oorzaak is het niet functioneren van de remmen van de ambulance.
Vragen die openstaan: Wat deed de ambulance op de markt? Hoe waarschijnlijk is het dat de remmen in 2009 gerepareerd worden? Levert dit gevaarlijke situaties op wanneer de ambulance wordt ingezet in noodsituaties?

Vanwege de primitieve omstandigheden ter plekke is het niet te verwachten dat deze vragen ooit beantwoord worden.

• 17 Juni 2009 - 07:29

Ray:

Ik stuur het meteen naar het ANP, nu.nl, zet het op Twitter en op m'n Hyves. De onderste steen moet bovenkomen.

Het was toch niet jullie motor hoop ik?

Gr,

Misja:

Jullie nog heel?

• 17 Juni 2009 - 07:47

Ray:

Het was toch niet jullie motor hoop ik?

Gr,
    Ray

• 17 Juni 2009 - 07:48

John:

Hoezo, wat deed die ambulance op de markt? Die gebruik je toch om groente te vervoeren?

• 17 Juni 2009 - 08:17

Elly:

Schrikken voor tante op de vroege ochtend.
    Ik zag het trouwens zojuist al op het NOS journaal.
    Je maakt wat mee in verre landen.......
    Blijf heel en kus....

• 17 Juni 2009 - 09:05

Dorieke:

had de brommer in questie een bestuurder met een roze helm??? hoop t niet... Enne Leo en JP misschien moet toch een cursus autotechniek?? kan best handig zijn :)
    worden jullie de nationale helden van PnP!

• 17 Juni 2009 - 19:19

Minkeulric,jenslois:

hi lieve alle twee,jullie maken het nieuws daar in PnP City begrijp ik, is er verder nog reuring in de rimboe? ik dacht eigenlijk jp heeft zijn leonie gevraagd, of er is een klein smitje opkomst..... kus en knuffel je nichtje minke

• 17 Juni 2009 - 20:42

Dirk:

Tja, (patient)veiligheid - t blijft een heel relatief begrip...

Groeten vanuit het Oogziekenhuis!

• 18 Juni 2009 - 13:16

Eef:

Andere openstaande vraag: waren er ooggetuigen?

• 15 Juli 2009 - 03:14

Thomas:

Hoop dat jemijn mail gekregen hebt. Kom graag langs voor een koud biertje in augustus. Het geven van workshop is een optie.