Morgen is het zover! - Reisverslag uit Rotterdam, Nederland van JP en Leonie - WaarBenJij.nu Morgen is het zover! - Reisverslag uit Rotterdam, Nederland van JP en Leonie - WaarBenJij.nu

Morgen is het zover!

Door: Leonie

Blijf op de hoogte en volg JP en Leonie

11 November 2018 | Nederland, Rotterdam

Nog één nachtje slapen...
Met de kinderen zijn we al een week aan het aftellen, maar vandaag tellen wij net zo hard mee! Afgelopen week stond in het teken van afronden op het werk en dit weekend (pas) van de echte voorbereiding.
Joep en Hannah logeerden dit weekend bij opa Simon en oma Marlies dus wij hadden de handen vrij om in te pakken. Fijn hoor om in alle rust na te kunnen denken wat we allemaal mee moeten nemen.
We hebbrn ervoor gekozen allebei een backpack mee te nemen en voor ieder van ons handbagage. We hebben niet de ambitie om mer onze rugzakken op uren te gaan zoeken naar een goedkoop hostel ofzo, maar het is wel fijn om met de kids onze handen vrij te hebben.
Gelukkig hoeven we alleen zomerkleding mee te nemen en maakt een rugzak dat we ook niet de ambitie hebben om gezellige jurkjes of overhemden mee te nemen (kreuk!) en is het devies echt ‘travel light’. En het past! De tassen staan dus klaar.

(Als je alleen een gezellig reisblog wilt lezen, skip onderstaande alinea (-:)
Afgelopen week was ook nog spannend omdat ik afgelopen donderdag en vrijdag onderzoeken en een consult had bij de cardioloog. We zouden ons er onze reis niet door laten ontzeggen, maar het zou zomaar kunnen zijn dat hij me zou afraden om naar landen toe te gaan met zeer slechte medische zorg... Maar de onderzoeken hebben uitgewezen dat mijn hart niet echt is verslechterd. De ritmestoornissen komen te frequent voor (ze zouden om de paar jaar moeten voorkomen, niet om de paar maanden), maar met deze stevige dosis medicijnen en een absoluut beweegverbod (“nee, dus ook niet zwemmen, mevrouw de Vos”) zou het goed moeten gaan.

We hadden dus wat te vieren! Dus naast inpakken stond het weekend in teken van borrels, etentjes en feestjes: top!
Wat hebben we toch lieve mensen om ons heen!

Het volgende bericht schrijven we vanuit Cambodja...!
Tot snel!

• 12 November 2018 - 01:32

John Van Haren:

Maak er een fantastische reis van, veel plezier!

• 12 November 2018 - 02:15

Hennie:

Eindelijk is het dan zover! Wens jullie een ongelofelijke fijne en mooie reis toe!
    Geniet van en met elkaar! Have Nice flight

• 12 November 2018 - 02:46

Carien Rouwen:

Ik wens jullie een hele fijne reis!

• 12 November 2018 - 03:03

Femke:

Geniet ervan, lieverds! Ben zo benieuwd hoe het zal zijn om weer terug te komen.
    XX

• 12 November 2018 - 04:27

Miekes:

Have fun!

• 12 November 2018 - 06:57

Isis:

Het is zover!! Voor nu een heel goede vlucht gewenst! Laat jullie kids straks maar goed rondrennen met die bagagekarretjes-slapen ze vast heel goed.. ;)
    xx

• 12 November 2018 - 07:19

Gracia Wols:

Wij wensen jullie een hele mooie reis toe. Heerlijk met elkaar mooie herinneringen maken. Wat een avontuur gaan jullie tegemoet. Veilige reis, veel plezier, goede gezondheid en liefde voor jullie allemaal. Tot de volgende blog. Liefs Edwin, Gracia en Mika.

• 12 November 2018 - 08:45

Marleen:

Trots op jullie!!! Geniet!!! Xxx

• 12 November 2018 - 09:26

Joyce :

Een hele mooie tijd met elkaar gewenst. Het is jullie van harte gegund. Geniet van elkaar en van deze mooie ervaring.

Warme groeten van ons allen uit Ouderkerk aan de Amstel

• 13 November 2018 - 04:27

Linda :

Geniet met z'n vieren!!!!!! Ik ga je volgen!

Lieve groet!
    Linda

• 13 November 2018 - 10:53

Lianne:

En zijn jullie al geland? Is de reis goed gegaan. Heel veel plezier